Larry Wilcox był jednym z najpoważniejszych rywali Dona Johnsona do roli det. Sonny'ego Crocketta. Przy castingu, pod uwagę brane były również takie sławy, jak: Richard Dean Anderson, Jeff Bridges, czy Nick Nolte (jednak wymienieni dwaj ostatni - mając status gwiazd filmowych - nie chcieli angażować się w mało opłacalne wówczas seriale telewizyjne). Co ciekawe, do roli det. Ricardo Tubbsa (Philip Michael Thomas) przymierzano podobno samego Denzela Washingtona.
Martin Ferrero gra płatnego zabójcę (Triniego DeSoto), który ginie w pilotażowym odcinku serialu. Co ciekawe, ten sam aktor wciela się w późniejszych odcinkach w speca od przekrętów i zarazem policyjnego informatora - Izzy'ego Moreno.
Twórcę serialowej muzyki (Jan Hammer) możemy zobaczyć w dwóch odcinkach serialu. Występuje epizodycznie w "One Way Ticket" (S02E14) i "Like a Hurricane" (S04E08). W obu przypadkach - wciela się w postać muzyka, przygrywającego na przyjęciu weselnym/ślubie.
Jesus Bolano jest aktorem drugoplanowym, którego zobaczyć możemy w 5 odcinkach serialu - zawsze w roli jakiegoś przestępcy, który albo ginie albo zostaje obezwładniony przez policję. Są to następujące epizody: "Calderone's Return: Part 2 - Calderone's Demise" (S01E05), "Glades" (S01E09), "Milk Run" (S01E12), "Buddies" (S02E05) i "Sons and Lovers" (S02E22), gdzie pojawia się podczas retrospekcji z odcinka 1x05. W pierwszym z powyższych gra brodatego ochroniarza tytułowego Calderone'a. W drugim kolumbijskiego strażnika, pilnującego narkotyków w domku na bagnach. W trzecim Diego Moyę, dilera prochami. A w czwartym zdenerwowanego gracza w bilard, który grozi bronią Robbie'emu Cannowi (James Remar), przyjacielowi det. Sonny'ego Crocketta (Don Johnson).
Początkowo role Crocketta i Tubbsa mieli zagrać Gary Cole i Jimmy Smits.
Philip Michael Thomas nie wystąpił w odcinku "The Home Invaders" (1x19), ponieważ podczas kręcenia poprzedniego epizodu nabawił się kontuzji.
Pod koniec odcinka "Heart of Darkness" (S01E02) ma miejsce strzelanina, podczas której det. Crockett (Don Johnson) prosi det. Tubbsa (Philip Michael Thomas) o osłonę ogniem. Sądząc po odgłosach wystrzałów, Rico strzela do przestępców aż siedem razy ze swojego 5-strzałowego rewolweru "Smith & Wesson 36".
W odcinku "The Great McCarthy" (S01E08), podczas meczu bilardowego pomiędzy det. Sonnym Crockettem (Don Johnson) a Louisem McCarthym (William Gray Espy), bila oznaczona numerem "1" (żółta) zostaje wbita aż 3 razy.
W odcinku "Glades" (1x09) Sonny i Rico wyruszają samochodem na bagna Everglades. Podczas ich jazdy "Ferrari 365 GTS/4 Daytona Spyder" widać białe wędki umieszczone na tylnym siedzeniu auta. Jednak po dotarciu na miejsce, te same wędki są już czarne, a jedna z nich jest nawet krótsza niż wcześniej.
Pod koniec odcinka "Milk Run" (S01E12), Eddie Rivers (Al Shannon) zostaje trafiony ze strzelby poprzez sklepową witrynę. Gdy upada na szklaną gablotę, da się zauważyć, że w tej scenie aktora zastępuje kaskader, ubrany w ochronne okulary.
W odcinku "The Hit List (1)" (1x04), kiedy widzimy płatnego zabójcę przygotowującego się do oddania strzału, widzimy jak nakłada rękawiczki. Jednak ujęcie wcześniej widzieliśmy jak dotknął dłonią broń, zostawiając na niej swoje odciski.
W odcinku "Brother's Keeper" (1x1), podczas pierwszej sceny, gdy Crockett rozmawia z Eddiem Riverą możemy zauważyć, jak Crockett zaciąga się papierosem i wyciąga go z ust, ale w następnym ujęciu ma znowu papierosa w ustach.
W odcinku "Brother's Keeper" (1x1), kiedy Crockett i Tubbs przeszukują apartament, można dostrzec w lustrze osobę z ekipy filmowej.
W odcinku "Brother's Keeper" (1x1) Crockett i Rivera jadą autem należącym do Corky'ego Fowlera. Gdy kamera pokazuje na przemian obu bohaterów, to krajobraz wokół nich zmienia się w nienaturalny sposób.
W odcinku "Brother's Keeper" (1x1) Crockett i Tubbs płyną motorówką. Kiedy mijają jedną z pobliskich łodzi, w jej odbiciu widać sylwetki członków ekipy filmowej.
W odcinku "Brother's Keeper" (1x1), kiedy Leon Jefferson przechodzi przy witrynach sklepowych, to w odbiciach szyb widać osoby z ekipy filmowej.
W odcinku "Brother's Keeper" (1x1), w scenie wodnego pościgu, aby wspomóc oświetlenie ulicznych latarni, zostały użyte dodatkowe reflektory na hydraulicznych stojakach, które widać podczas prawie całej tej sceny.
W odcinku "Heart of Darkness" (1x2) Kovics jeździ samochodem marki Cadillac. Jednak w scenie pościgu, gdy przeskakuje przez most zwodzony, Cadillac zmienia się w nieoznakowany samochód policyjny.
W odcinku "Cool Runnin'" (1x3) na początku pościgu samochodowego, jeden z pojazdów ma uszkodzony reflektor. Jedna kilka sekund później, oba reflektory w tym samochodzie działają dobrze.
W odcinku "Heart of Darkness" (1x2), po scenie jadącego pociągu, dostrzec można cień osoby z ekipy filmowej.
W odcinku "Cool Runnin'" (1x3) podczas sceny, w której Crockett, Tubbs i Boogie idą ulicą, w odbiciach szyb widać osoby z ekipy filmowej.
W odcinku "Calderone's Demise (2)" (1x5), w scenie ukazującej nam Tubbsa jadącego do Angeliny, widać cień helikoptera od ekipy filmowej, która kręciła tą scenę z pobliskiego klifu.
W odcinku "Calderone's Demise (2)" (1x5), gdy szef policji Bahamów rozmawia z Crockettem i Tubbsem, to widać stojący obok nich policyjny radiowóz, który jest oznakowany jakby należał do U.S. Virgin Island Police Department, czyli nie tak jak powinien - do policji Bahamów.
W odcinku "No Exit" (1x7), kiedy dom Amato jest pod policyjnym nadzorem, wyraźnie widać używany do tego celu sprzęt, m.in. teleskopu 200X. Jednak obserwacja odbywa się z łodzi kołysanej przez fale, a widok z teleskopu jest stabilny.
W odcinku "One-Eyed Jack" (1x6), kiedy Tubbs i Crockett obserwują dom bukmachera Mickey'a, to w zależności od ujęcia kamery, krople deszczu na marynarce Tubbsa, raz są widoczne, a raz ich nie ma.
W odcinku "One-Eyed Jack" (1x6), w trakcie walki w restauracji, wyraźnie widać dublera Crocketta (Don Johnson).
W odcinku "The Great McCarthy" (1x8) zespół muzyczny wykonuje swój występ na sprzęcie, który nie jest podłączony do prądu.
W odcinku "The Hit List (1)" (1x4), w zależności od ujęć kamer, tylne lewe światło w Ferrari Daytonie, raz jest zapalone, a innym razem nie.
W odcinku "Glades" (1x9), kiedy Tubbs i Crockett rozmawiają o swojej podróży, to z wywodu Tubbsa wynika, że jadą na południe, do Okeechobee. Jest to geograficzny błąd, ponieważ Okeechobee znajduje się 209 kilometrów na północ od Miami.
W odcinku "Give a Little, Take a Little" (1x10), podczas pojedynku pomiędzy Lupo i Giną, trzymanie rewolweru przez Ginę jest inne w zależności od ujęć kamer. Z kamery ukazującej Ginę od przodu, jej kciuk jest na kurku, natomiast z kamery od tyłu, jej kciuk jest u dołu uchwytu.
W odcinku "The Milk Run" (1x12), kiedy Tubbs i Crockett jadą do hotelu Senator, w odbiciu Ferrari widać ekipę filmową.
W odcinku "Golden Triangle (1)" (1x13), w pierwszej ze scen, kiedy Tubbs i Crockett wyskakują z windy wprost na osoby oczekujące przyjazdu tej windy, to między ujęciami poturbowane osoby zmieniają się miejscami.
W odcinku "Golden Triangle (1)" (1x13), kiedy Crockett i Tubbs skręcają na policyjny posterunek, widać brak jednego z tylnych świateł w jadącym Ferrari.
W odcinku "Golden Triangle (2)" (1x14), gdy Tubbs i Crockett rozmawiają z Dale Mentonem, to sposób zapięcia jego ubrania zmienia się między ujęciami.
W odcinku "Smuggler's Blues" (1x15) liczba wirników samolotu zmienia się miedzy scenami.
Na początku odcinka "Rites of Passage" (1x16) Lile trzyma kubek, który między ujęciami zmienia kolor z niebieskiego na żółty.
Na początku odcinka "The Maze" (1x17) w szklanej witrynie sklepowej widać kamerę ekipy filmowej.
W odcinku "The Home Invaders" (1x19), podczas pościgu detektywa Crocketta i porucznika Castillo za kobietą jadącą niebieską Corvettą, widać automatyczną skrzynię biegów w Ferrari 365 GTS/4, aucie należącego do Crocketta. Jest to błąd, ponieważ żadne Ferrari 365 GTS/4 nie posiada w swoim wyposażeniu automatycznej przekładni.
Na początku odcinka "Nobody Lives Forever" (1x20) podczas sceny pościgu, w refleksie świetlnym samochodu dostawczego widać osoby z ekipy filmowej.
W odcinku "Nobody Lives Forever" (1x20), kiedy Crockett i Brenda są na jachcie, w refleksie tafli wody widać, że na drugiej łodzi jest włączona kamera ekipy filmowej.
W odcinku "Evan" (1x21) podczas ostatniej strzelaniny, kierowca Guzmana znika między ujęciami.
W odcinku "Lombard" (1x22) podczas spotkania przy lodziarni, poziom bitej śmietany nienaturalnie zmienia się między następującymi po sobie ujęciami.
W odcinku "Lombard" (1x22), Lombard zostaje podstawiony pod budynek sądu przez policjantów. Jednak tuż po sprawie, odjeżdża już swoim własnym samochodem.
W odcinku "Glades" (1x09), kiedy Crockett i Tubbs są eskortowani łodzią do kryjówki Bramlette'ego przez jego żonę Cassie, to w ujęciach kamery z brzegu rzeki widać, że aktorzy zostali zastąpieni przez dublerów.
Pod koniec odcinka "Bought and Paid For" (2x09) Gina dwukrotnie strzela do Nica Arroyo, słychać jednak tylko jeden wystrzał.
W odcinku "The Prodigal Son" (2x01), w nocnym klubie podczas wymiany ognia, Crockett bez przeładowywania strzela 13 razy z pistoletu Combat Master. Ten model broni ma magazynek na sześć naboi, plus jeden dodatkowo wprowadzany do lufy.
W odcinku "Bought and Paid For" (2x9), podczas trwającego pościgu za gwałcicielem, między następującymi po sobie ujęciami widać, że w białym samochodzie Crocketta marki Lamborghini, klosze tylnych lamp zostają zmienione na inne.
W odcinku "Cool Runnin'" (1x3), według raportu balistyki wynika, że jamajscy zabójcy używają pistoletów maszynowych Interdynamic KG-99. Jednak w scenach ukazujących wspomnianych bandytów widać jakiej broni używają faktycznie. Lider zabójców posiada pistolet Smith & Wesson M76, natomiast jego żołnierze Jimmy i Winston, mają pistolety Star Z70s.
Zdjęcia do serialu powstały w Miami (Floryda, USA), Chicago (Illinois, USA), Nowy Jork (Nowy Jork, USA), Los Angeles (Kalifornia, USA), Saint Andrews (Bahamy) oraz na wyspie Saint Kitts (Saint Kitts i Nevis).
Słynna biała, lniana marynarka Jamesa "Sonny'ego" Crocketta (Don Johnson), jest obecnie wystawiona na pokaz w jednym ze sklepów w miejscowości Sunrise na Florydzie.
Don Johnson - w podzięce za reklamowanie ich marki "Daytona" - otrzymał od włoskiego producenta srebrne "Ferrari Testarossa".
Michael Mann wpadł na pomysł serialowego (pastelowego) logo po wizycie w jednym ze sklepów z farbami.
Serialowy soundtrack trafił w 1985 roku na 1. miejsce listy przebojów, gdzie przebywał aż przez 11 tygodni, co jest absolutnym rekordem wśród seriali telewizyjnych. Pobił tym samym 10-tygodniowy wynik (z 1959 roku) muzyki do serialu "Peter Gunn", której autorem jest Henry Mancini.
"Ferrari Daytona", auto detektywa Sonny'ego Crocketta (Don Johnson), okazało się być jedynie zmodyfikowaną wersją "Chevroleta Corvette". Szefostwo włoskiej firmy było wściekłe, gdy dowiedziało się, że ta "podróbka" zyskała w oczach widzów taką popularność. Ich odpowiedź była natychmiastowa. Zaoferowali twórcom serialu, że wesprą głównego bohatera ich najnowszym (jak na tamte czasy) dzieckiem - białym "Ferrari Testarossa".
Anthony Yerkovich zrezygnował z pracy na planie serialu "Posterunek przy Hill Street", żeby napisać scenariusz do pilotażowego odcinka "Policjantów z Miami".
Co ciekawe, imię i nazwisko Sonny Crockett pojawiło się o wiele wcześniej, niż w historii o "Policjantach z Miami". Twórca serialu (Anthony Yerkovich) nazwał tak jednego z bohaterów "Posterunku przy Hill Street" - pojawiającego się epizodycznie - postawnego, rasistowskiego motocyklistę, w którego wcielił się Dennis Burkley.
Wszyscy serialowi doradcy techniczni służyli w prawdziwej "obyczajówce" z Miami.
Aktorzy, aby móc posługiwać się na planie bronią palną, musieli najpierw przejść stosowne testy w tamtejszym "Florida Department of Law Enforcement".
W scenach, gdy istniało zagrożenie, że białe "Ferrari Testarossa" może ulec zniszczeniu, auto było zastępowane imitacją - mocno podrasowanym i zmodyfikowanym samochodem marki "De Tomaso Pantera". Producenci "Miami Vice" uzgodnili z firmą Ferrari, że owa podróbka zostanie zniszczona zaraz po zakończeniu zdjęć do serialu.
Operacyjny pseudonim det. Sonny'ego Crocketta (Don Johnson) to "Sonny Burnett". Jego partner - det. Ricardo Tubbs (Philip Michael Thomas) - na ulicy znany jest pod nazwiskiem "Ricardo Cooper". Wyjątek stanowią: odcinek pilotażowy, w którym Rico występuję jako "Teddy Prentiss" i kilka wczesnych odcinków, gdy przedstawia się jako "Richard Taylor".
Edward James Olmos dokonał kilku zmian w granej przez siebie postaci Martina Castillo, gdy został zatrudniony przy produkcji serialu. Aktor zażyczył sobie, aby porucznik zawsze miał porządek na biurku, a podwładni pukali przed wchodzeniem do jego gabinetu.
Aby lepiej wczuć się w swoje role, aktorzy byli zabierani na prawdziwe akcje "obyczajówki" z Miami.
Jeden z ówczesnych szefów NBC (Brandon Tartikoff) - zachwycony sukcesem kanału Music Television - wpadł na pomysł, aby serialowi policjanci wyglądali niczym postacie z teledysków, które można było zobaczyć właśnie na MTV. Tak oto zrodzili się "Policjanci z Miami".
"Policjanci z Miami" to jeden z pierwszych seriali telewizyjnych, który nadawany był techniką stereofoniczną.
Michael Mann chciał za wszelką cenę utrzymać pastelowy charakter serialu. Dlatego właśnie zrezygnował z elementów czerwieni oraz barw kojarzących się z ziemią. Wyjątkiem była ciemnobrązowa torba det. Larry'ego Zito (John Diehl).
Wiele odcinków kręcono w South Beach, tj. na południu Miami. Była to dzielnica, która (w tamtym okresie) charakteryzowała się biedą i dużą przestępczością. Niektóre ze znajdujących się tam bydynków były tak podniszczone, że - na potrzeby serialu - postanowiono je ponownie odmalować.
W grach wideo "Grand Theft Auto: Vice City" (2002) i "Grand Theft Auto: Vice City Stories" (2006) - jedną z kluczowych postaci jest ciemnoskóry przestępca - Lance Vance, któremu głosu użyczył Philip Michael Thomas (serialowy det. Ricardo Tubbs).
SIG-Sauer P220 (kaliber .45) jest pistoletem, którego w pilotażowym odcinku serialu używa det. Sonny Crockett (Don Johnson).
Na przestrzeni całego serialu - parokrotnie - mamy okazję przekonać się, że det. Sonny Crockett (Don Johnson) nosi tzw. "zapas", czyli drugi pistolet w kaburze, umocowanej na jego lewej kostce. Łącznie korzystał on z 2 broni rezerwowych: pistoletu kaliber .45 ACP, produkowanego przez firmę "Detonics" oraz pistoletu "Smith & Wesson 4513", także ładowanego amunicją typu .45 ACP (Automatic Colt Pistol).
Det. Ricardo Tubbs (Philip Michael Thomas) używa na ogół skróconej wersji strzelby "Ithaca 37", znanej też jako "Ithaca Stakeout", którą łatwo można schować pod ubraniem.
Poprzez dwa pierwsze sezony serialu, det. Sonny Crockett (Don Johnson) używa, produkowanego w latach 1983–1986, pistoletu "Dornaus & Dixon Bren Ten" (ładowanego amunicją 10 mm Auto). Wyjątek stanowi odcinek pilotażowy, podczas którego używa on pistoletu "SIG-Sauer P220" (ładowanego amunicją .45 ACP). Również w odcinku pilotażowym można zaobserwować, że Sonny (na pasie od strony pleców) nosi miniaturowy pistolet "Detonics Pocket 9" (kaliber 9 mm). Z odcinków "Calderone's Return: Part 2 - Calderone's Demise" (S01E05) i "The Prodigal Son" (S02E01) możemy dowiedzieć się, że na lewym podudziu nosi on zapasową broń w postaci pistoletu "Detonics Combatmaster" (ładowanego amunicją .45 ACP). Z kolei podczas dwóch ostatnich sezonów serii, także z racji zaprzestania produkcji marki "Bren Ten", używa już pistoletu "Smith & Wesson 645" (również ładowanego amunicją .45 ACP).
"Gold Coast", "MTV Cops" i "Miami Unworthiness" - tak właśnie brzmiały tytuły robocze serialu "Policjanci z Miami".
"Colt Trooper MK V" (ładowany amunicją .357 Magnum) - tego właśnie rewolweru, przez niemal wszystkie odcinki serialu, używa por. Martin Castillo (Edward James Olmos). Wyjątek stanowią m.in. następujące odcinki: "No Exit" (Smith & Wesson 29), "Golden Triangle" (Smith & Wesson 686), "Lombard" (Smith & Wesson 586), "The Prodigal Son" i "Whatever Works" (Detonics Scoremaster) oraz "When Irish Eyes Are Crying" (Colt 733).
W ostatnim, piątym, sezonie serialu - detektyw Ricardo Tubbs (Philip Michael Thomas) korzysta z pistoletu "Sig Sauer P230".
Pistolet, którego służbowo używają det. Gina Calabrese (Saundra Santiago) i jej partnerka det. Trudy Joplin (Olivia Brown), to 5-strzałowy "Smith & Wesson 36 - Chief's Special" (ładowany amunicją .38 Special).
Styliści Crocketta (Don Johnson) i Tubbsa (Philip Michael Thomas) pozostawili na ich twarzach krótki, kilkudniowy zarost. Styl ten nazwano "five o'clock shadow". Na rynku szybko pojawiła się specjalna golarka elektryczna firmy "Wahl Clipper Corp." o nazwie "Miami Device", która goliła, a jednocześnie zachowywała niewielki zarost.
Do roli zabójcy na zlecenie - Ludoviciego Armstronga - z odcinka "Calderone's Return: Part 1 - The Hit List" (S01E04), Michael Mann świadomie wybrał Jima Zubienę. Człowieka, który - w tamtym czasie - był jednym z najlepszych strzelców wyborowych na terenie Stanów Zjednoczonych. Był również szkolony w technikach bardzo szybkiego dobywania, a następnie oddania dwóch strzałów z pistoletu w klatkę piersiową przeciwnika (tzw. Mozambique Drill). Jego kunszt możemy podziwiać właśnie we wspomnianym odcinku.
"Policjanci z Miami" byli jednym z najdroższych seriali lat 80-tych. Wyprodukowanie jednego odcinka kosztowało więcej niż wynosił w tamtych czasach roczny budżet prawdziwej "obyczajówki" z Miami.
Aby uzyskać ciągły efekt 2-dniowego zarostu na twarzy det. Sonny'ego Crocketta, Don Johnson musiał się golić za pomocą trymera do regulowania baków.
Kultowe okulary przeciwsłoneczne det. Sonny'ego Crocketta (Don Johnson) to szkła firmy "Ray-Ban". Model ten nosi nazwę "Wayfarer" (L2052, Mock Tortoise).
Detektyw Sonny Crockett (Don Johnson) jest nałogowym palaczem, co widać zwłaszcza w pierwszych dwóch sezonach serialu. Jego ulubiona marka to słynne amerykańskie papierosy "Lucky Strike", które zdarza mu się palić także bez filtra.
Napis na rejestracji błękitnego "Cadillaca DeVille Convertible" (1964), którym jeździ serialowy det. Ricardo Tubbs (Philip Michael Thomas), brzmi "COWBOY".
Pistolet, którego służbowo używa det. Stanley "Stan" Switek (Michael Talbott), to "Browning Hi-Power" (kaliber 9 mm). Jego partner - det. Lawrence "Larry" Zito (John Diehl) - korzysta natomiast z pistoletu "Smith & Wesson 659" (kaliber 9 mm).
Absolutny klasyk wśród aut, którym w odcinku "The Prodigal Son" (S02E01) poruszają się po Nowym Jorku główni bohaterowie, to żółty "Cadillac Eldorado Biarritz" z 1958 roku.
We wczesnej fazie odcinka "Florence Italy" (S02E16), główni bohaterowie prowadzą pościg za przestępcą, ucekającym w (niezwykle rzadkim) sportowym aucie - białym "Porsche 906".
James "Sonny" Crockett (Don Johnson) - w wieku 22 lat (1972) - wstąpił do wojska, gdzie (w stopniu porucznika) służył do 1975 roku. Przez okres 2 lat, jako czołowy strzelec 1. Dywizji Kawalerii, brał udział w konflikcie wietnamskim. Okazuje się, że był on także bohaterem wojennym. Z odcinka "Back in the World" (S02E10) możemy się dowiedzieć, że - podczas kariery militarnej - Sonny został odznaczony następującymi medalami amerykańskimi: "Purpurowym Sercem" (Purple Heart) za odniesione rany (1973), "Srebrną Gwiazdą" (Silver Star) za uratowanie rannego pilota (1975), "Brązową Gwiazdą" (Bronze Star), a także medalem za służbę w Wietnamie (Vietnam Service Medal) i służbę na okręcie wojennym (Navy Sea Service Deployment Ribbon). Otrzymał również kilka odznaczeń, wręczanych przez Republikę Wietnamu: order za kampanię wietnamską (Vietnam Campaign Medal), wietnamski krzyż za waleczność (Vietnam Gallantry Cross) oraz wietnamski medal za akcje cywilne (Vietnam Civil Actions Medal).
Serialowy det. Ricardo "Rico" Tubbs (Philip Michael Thomas) bardzo często korzysta z 5-strzałowego rewolweru "Smith & Wesson 38 - Bodyguard" (ładowanego amunicją .38 Special). "Bodyguard" jest modyfikacją dla wersji S&W 36, posiadającą osłonięty kurek. Dzięki temu, nie zahaczy on o ubranie posiadacza pistoletu, gdy ten będzie go wyciągał.
W początkowym segmencie odcinka "Streetwise" (S03E10) usłyszeć możemy piosenkę o tym samym tytule. Jej wykonawcą jest tercet: Don Johnson (serialowy det. Crockett), Olivia Brown (serialowa det. Joplin) oraz Whoopi Goldberg. Pierwotnie, utwór ten miał się pojawić na płycie Johnsona, zatytułowanej "Heartbeat" (1986). Ostatecznie jednak zrezygnowano z tego pomysłu i kawałek nigdy nie został oficjalnie wydany.